2014. november 18., kedd

Koraszülött világnap - Köszikösziköszikösziköszi

Lógtam még egy kupacbemutató-köszönetnyilvánító bejegyzéssel. Kis csúszásban vagyok, mert idő közben sajnos megbetegedett Édesbaba, így az Övé volt minden figyelmem.

Az adománygyűjtés minden várakozásunkat felülmúlta, hatalmas csomagot tudtunk eljuttatni a babáknak (ha kapunk fényképet Róluk, akkor azt is mutatni fogom mindenképpen). Ez az egész megint csak megerősítette az emberek jóságába vetett hitemet. Nevezzetek naivnak, habókosnak, kisbutusnak, ez akkor is tény marad. Sokat őrlődtünk, hogy bevonjuk -e a CMK közösségét ebbe a gyűjtésbe, vagy csak szedjük össze, amink van, és küldjük el így. Aztán persze teltek a napok, hetek, és bár sokakhoz eljutott a hír, mégsem történt semmi. Megmondom őszintén, el is keseredtem egy kicsit, mert ha már készült róla bejegyzés, és felhívás, azt gondoltam, azonnal özönleni fognak a felajánlások. Igazából el is könyveltem magamban, hogy ez csak nekem fontos, nem lehet végülis mindenkinek az.

Mire ezt így kiokoskodtam, elkezdtek befutni a felajánlások, én meg csak kapkodtam a fejem...egyszerűen angyalok vagytok, nincs erre jobb szó. :) Nekem pedig jó lecke volt arra, hogy nem szabad kishitűnek lenni. Volt olyan, aki a blogok keresztül talált ránk, és a messzi Angliából küldött nekünk egy szupernagy fonalcsomagot, de az ország több pontjából érkeztek ajándékok a kicsiknek. Vadonatúj kislány ruhák, pelenkák, és textilpelenkák is voltak az adományok között,na és persze olyan icipici zoknik, hogy ilyenkor döbben rá az ember, mennyire minimanók is azok, akiknek a csomagunk készült. Nekünk még persze van egy kis restanciánk, de hamarosan újabb kupac sapit és 1-2 horgolt takarót is elkészítünk és küldjük tovább a piciknek. Sokan megosztottátok velünk a történeteteket, és új ismerősökre tettünk szert. Már ezért megérte a kezdeményezést. Jó, hogy velünk vagytok, olvassátok az írásainkat és szeretitek a munkánkat.




Ezt a hatalmas kupacot tudtuk végül elküldeni. (Bocs a fotóért.. nálunk Erika a fotózseni, és sajnos a folyamatos borús idő sem segített, kénytelen voltam villanyfénynél fényképezni.)

Tételesen a következők vannak benne:

12 db wellsoft takaró
4 db polár takaró
1 db horgolt takaró
11 db textilpelenka
1 xsomag koraszülött pelenka
1 csomag popsitörlő
9 db body
1db ujjatlan rugi
2 db felső-nadrág szett
1 db kendő
6 db minizokni
12 db sapi (tudok számolni, de két darab nincs a képen)

Folyamatban van, ezért a következő kupaccal indul útnak: 1 db horgolt takaró, és van még 8-10 sapira való fonalunk. ;-)

Akinek nagyon-nagyon-nagyon hálásak vagyunk:

Balázs Andrea és édesanyja
Bodzásné Bozó Mariann és családja, Pisti és Boldizsár
Herencsényi Judit
Ifju-Keresztes Julianna Dominika

Komlós Kitti
Marczin Ágota
Mlatilik Tímea
Sebák Enikő
Szentiványiné Vaszil Erzsébet

Őszintén hálásak vagyunk a segítségért, és azoknak is köszönjük, akik megosztották a felhívásunkat, hogy minél több emberhez eljuthasson a kérésünk. Kívánom, hogy sok boldogság érjen Titeket az életben, és kapjátok vissza a milliószorosát annak a kedvességnek, gondoskodásnak, odafigyelésnek, amit Ti adtok másoknak!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése