2015. május 3., vasárnap

Egy pólógyáros naplója...

Az utóbbi hetekben többet festettem, mint horgoltam. Na nem mintha bánnám, mert mindkettő nagyon én vagyok, és igazából őszintén szükségem volt arra, hogy újra ecset kerüljön a kezembe. Most kiélhettem a szenvedélyemet. ;-)

Népi motívumos pólókat készítettem főleg, de azért egy sárkány is előbukkant, ráadásul pont egy pasinak..ki másnak? :)) A népi motívumoknál mindig bajban vagyok. Én kifejezetten palóc kötődésűnek vallom magam Édesanyám révén, ahogy arról talán meséltem is már. Így amikor festek, leginkább ehhez a motívumkincshez nyúlok vissza. Persze nem én lennék, ha nem jelennének meg rajta  saját stílusjegyeim is, de főként ezekhez a mintákhoz ragaszkodom, és ez picit behatárolja a színvilágot is, mivel kéket, pirosat és fehéret használok a hagyományokhoz híven. És hogy miért baj ez? Mert most a kalotaszegi, kalocsai és a matyó minta a "trendi". Nekem meg sajnos van egy olyan fóbiám, hogy viszketni kezdek a trendi dolgoktól, és nem visz rá a lélek, hogy igazodjak a divatirányzatokhoz.. nagy hiba, tudom én. De remélem, hogy azokat a mintákat, festett mindenféléket is tudjátok szeretni, amiket én készítek. :)

 Elsőnek Réka pólója készült el autentikus minták alapján, energiát adó piros árnyalatok használatával. Nekem nagyon tetszett, és nem csak én szerettem bele.. (mondjuk nem ártott volna fotózás előtt gondosan kivasalni, de hát kapkodtam, mint mindig. :D)





Ezt követték Virágtündér Gabi pólói.. rám bízta a mintát, színben pedig kéket és pirosat szeretett volna. A modell az Édesanyám.. így felvéve azért klasszul mutat, ugye?



A következő Pisit sárkánya volt. Tirius SárkányŐfelsége régi adósságom volt, így éppen ideje volt, hogy a megálmodott minta testet is öltsön végre. :)




Gabi lányai megirigyelték a pólókat, így a következő darabok Nekik készültek el. Az volt a kívánság, hogy pont olyan legyen, mint az Övé. :) Nem szoktam egyforma darabokat festeni, de Nekik nem tudtam ellenállni, és igyekeztem hitelesen másolni magamat. Sikerült? 



Persze nem csak pólóban gondolkodhattok..jöhetnek bátran az elképzelések akár saját meglévő ruhadarabra is. Én mindenre nyitott vagyok, legyen az kabát, nadrág, táska, kendő, szoknya.. bombázzatok ötletekkel. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése