2015. május 24., vasárnap

Mostanában danában...

Érzem én, hogy nem jelentkeztem elégszer, de még mennyire érzem. Kereshetnék mentségeket, okokat, de szerintem a Te életedben is van olyan korszak, amikor még meghalni sincs idő, de pedig milyen jó lenne vagy 4-5 órára, mert addig sem zavarna senki. :)

Kicsit összevissza dolgozgattam mostanság. Ezért a következő bejegyzések is elég eklektikusak lesznek - mindent szeretnék megmutatni, ami az elmúlt 2 hónapban előkerült a műhelyemből. Persze ennek egy részét (például a pólókat) láttátok már, de amit mégsem, azt idepakolom most. Néha azon gondolkodom, mennyire forgácsolom szét magam a sokféle feladattal, de közben meg egyszerűen imádom, hogy nincs benne semmi monotonitás. Meg van annak a varázsa, ha az ember lánya válogathat a "kendermagban". :)

Vegyük sorra akkor. Készült álomfogó Zsófiéknak, hogy békés éjszakáik és nyugodt álmaik legyenek. Nem beszélnék az okokról most többet, de természetesen megint úgy készült el az álomcsapda a családnak, hogy abban a hozzájuk leginkább köthető motívumok szerepeljenek. Itt most minden színnek, formának és számnak jelentősége volt, így különösen sokat számított nekem, hogy biztosan azt kapják, amire a leginkább szükségük van. Nagyon szeretem, amikor megosztjátok velem a történetetek, megismerlek Titeket valamennyire - kit jobban, kit kevésbé. Mégis azzal, hogy közel engedjük a másikat, a lelkek is közelebb kerülnek. Ilyenkor sokkal könnyebb dolgom van, mert egészen biztosan olyan használati tárgyat, ruhát, kiskedvencet fogok készíteni, ami magában hordozza mindkettőnk egy-egy darabkáját, és ettől az ereje is más lesz. Tudom én, hogy ez néha lilán hangzik, de azért talán érted, mire gondolok. ;-)






Ha már álomfogó, akkor el kell mesélnem nektek, hogy nagyon izgalmas megkeresést kaptam. Nem szoktam ékszereket készíteni, mert valahogy nem igazán az én műfajom, most mégis belevágok egy különleges kísérletbe. Álomcsapdás fülbevalót készítek egy fiatalember kérésére, aki a barátnőjét szeretné meglepni ezzel.

A fiatalember eleinte bizonytalan volt abban, mit is szeretne, de azért a végére jártunk. Megbeszéltük, milyen ruhákat hord a kedvese, milyen stílusa. Milyen színeket lát nála gyakran. Érdekes móka megtapasztalni, hogy azért a férfiak mégiscsak figyelnek a nőkre..már az olyanok, akiknek elég fontos az a lányka ahhoz, hogy egyedi kézműves ékszert ajándékozzanak Neki. :)
Természetesen mutatom majd, amikor elkészültem, hátha másnak is megtetszik. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése