2015. május 25., hétfő

Sálak és kendők..

Mindig vonzottak a sálak és a kendők. Talán azért, mert teljesen alkatfüggetlen a viseletük, mindenki könnyedén megtalálja a hozzá illőt akár színben, akár formában. Mondanom sem kell, hogy számos sál boldog tulajdonosa vagyok, de hogy őszinte legyek, ezeknek csak elenyésző részét készítettem én. Hogy mi ennek az oka? Nagyon egyszerű... ahogy befejezek valamit, mindig jön egy barát vagy családtag, aki lenyúlja. :)) Viseljék egészséggel. :)

Március közepén fejeztem be és indítottam útnak a tél utolsó körsálját. Puha barna fonalból készült (műkedvelőknek: Himalaya Everyday,100% bolyhozódásmentes dralon, sötétbarna színben), aminek a puhasága mellett legjobb tulajdonsága, hogy nem lesz szöszös és bolyhos, ami engem kifejezetten zavarni szokott egy ruhadarabnál. A színe a chilis csokira emlékeztet, nekem nagyon tetszett, és az új tulajdonosa is elégedett volt vele. Áttört csipkemintás, kétszer körbetekerhető, így tökéletes kiegészítő a hűvösebb napokra. Mostanság kifejezetten kedvelem a horgolt csipkemintákat. Egészen egyszerű és alig néhány alappálca váltogatásával elkészíthető minták is tudnak lélegzetelállítóan mutatósak és szépek lenni. Ezt a hatást pedig még mindig variálhatjuk azzal, ha eltérő típusú, anyagú fonalat választunk. A minta bohókás lesz egy színátmenetes akrilfonalból, elegáns egy egyszínű pamutból, légies és luxuskivitelű egy vékony bambuszból. Merjetek bátran kísérletezni, én mindig jó partner vagyok hozzá. ;-)

De lássuk akkor a sálat:


(A sapi is az én munkám, de azt más mutattam néhány hete. ;-) Ugye mennyire cool is együtt? És igazán remek modellem van, hiába.. )


"Szerencse fel! Szerencse le! Ilyen a bányász élete." (Bányász himnusz...ejj, de sokat énekeltük annak idején, bár igazából még most is itthon, ha elkap a szakestélyek hangulata)
Ma dalos napot tartok.. meg horgolósat. A minta Gombolyag Magazin 2. számából való, Szilágyi Andi tervezte. És igen.. a neve "Szerencse kendő". Az első példányt Borikának készítettem el, aki egy igazi hercegnő. Láttam róla egy farsangi hercegnős képet, és teljesen belehabarodtam a gondolatba, hogy ennek a lánykának bizony kell egy kendő, mert aki ennyi méltósággal és bájjal tud viselni egy palástot, ott a kendő sem lesz rossz helyen. :) Alize Díva fonalat választottam hozzá kék-fehér-grafitszürke átmenetekben, mert színben tökéletesen passzol, egyébként pedig ez egy nagyon vékony microfiber akril fonal, egészen bambuszos hatású, csillan, puha, és egy kis gőzölés után csudásan lágy esésű. :)



A következő kendő mohazöld fonalból készül, kész még persze nincsen, de az nem is nagy baj. Most éppen az lett az "elhurcolós" projektem, és az mindig kell. :) Gazdája még nincs, de kezdek elcsábulni, hogy Őt most megtartom magamnak... még meggyőzhettek, hogy jobb helyen lenne Nálatok. Elvégre most jön az igazi kendős idő. Hurrá tavasz!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése