2015. december 21., hétfő

Az a fránya ananász minta

Nagy mumus volt ez a minta nekem mindig. Tetszett, de valahogy annyira bonyolultnak tűnt, hogy mindig csak halogattam. Aztán persze belebotlottam újra és újra. Tetszene igazából szoknyának is, meg kendőnek is, és persze stólának, sálnak... úgyhogy amikor a Gombolyag Magazin téli számában Benda Anna ebből készített sálat, akkor már nekem is ki kellett próbálni. :)

Neked is vannak ilyen mumusok, amiket mindig csak halogatsz? Szintén mestere vagy a "majdegyszercsak" jellegű tologatásnak? Én most úgy döntöttem, hogy leszámolok ezzel, mert ez a kísérletem is egészen jól sikerült. ;-)


Nekem bejön ez a minta...Neked? A fonal viszont igazán izgalmas. Írtam már róla korábban, amikor a Lizi sapit készítettem. Ott használtam a prototípusnál ezt a 100 % kukorica fonalat, de ott nem ilyen málnás árnyalatban, hanem nagyon finom kis rózsaszínben. Annyira puha az egész, hogy nagyon kell vigyázni a rángatással, mert maga a fonal éppen ettől irtó szakadékony. Sajnos már nem gyártják, kifutó gombócokra sikerült lecsapnom az egyik fonalcserebere oldalon. Mert hát persze olyan is van ám...én pont én ne lennék aktív lehalászója a rejtett készleteknek?! ;-)

Mivel persze nem tartottam be Anna fonalajánlását, mert miért is tartanám, így ezt a szépséget most le kellett bontanom, és a fonal valami más mintával, mondjuk írisszel fog újjálényegülni nyakmelegítő formájában, és az ananászos sálhoz keresek egy vékonyabb fonalat. :) Nincs is ezzel semmi gond, mert így legalább egészen jól elszórakoztatom magam a temérdek (nem létező) üres órámban. 

Persze az ananász mintának is ezer verziója kering a neten, és a terítőt, ruhát, kiegészítőket is készíthetsz belőle. Nekem Benda Anna verzióján kívül a következők a kedvenceim:





Szóval nagyon gondolkodom rajta, hogy szoknyát fogok tervezni ezzel a mintával, és pont ilyen cafrangosra hagyom majd az alját, mert kifejezetten tetszik ez a megoldás. Nagyon izgatott vagyok, de idén már biztosan nem kezdek bele, átkerül a megvalósítás jövő évre. 

Tényleg..Te írod már a jövő évi megvalósítandók listáját? Vagy fogadalmakat? Készítesz számvetést - akár csak fejben is - vagy ez inkább csak az én dilim? Egyszerűen látnom kell, mit végeztem, és mit tervezek még, sokkal jobban kirajzolódik az irány és a fölösleges vagy épp nem várt, de izgalmas kitérők. A karácsonyi bejglikóma erre is tökéletesen alkalmas. Szóval ha van kedved, akkor próbáld ki idén. ;-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése