2016. április 2., szombat

Trish kendő rulez... :)

...avagy befejeztem menet közben a víruskendőt, és már ki is terítettem a kertbe egy alapos és illatos fürdő után. :) 



Azt már írtam, hogy imádom a színeit, olyan érdekesen-maszatosan színátmenetes, nem szokványos kicsit sem. ÉS persze méreteiben is tökéletes. Végül úgy döntöttem az első gombóc után, hogy elég lesz rá a kettő, mert így is két méter x 58 centi, szóval tökéletesen alkalmas vállkendőnek és sálnak is. Pont így szerettem volna.






Ahogy a facebook oldalon már súgtam, volt vele kezdetben egy olyan tervem, hogy csak kipróbálom a mintát és a fonalat, a végeredményt pedig kisorsolom egy tavaszi játék keretében, de sajnos ezt az ötletet el kellett vetnem, mert beleszerettem teljesen. :D

Viszont egészen sokan sikítoztatok egy ajándék kendőért, így persze muszáj lesz még egyet készítenem.. képzelhetitek, mekkora teher. :D Szóval mai feladat: hozzászólásban megírni, milyen színeknek, vastagságnak örülnél. Holnap pedig figyelni a játék részleteire. ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése